mjaauu

Skrev ett HELT arbete i skolan idag med Amanda och Sara, hurra för oss! kände mig så stolt, HAH. Va även med om en liten pinsam händelse idag, jag och mina två kära vänner skulle gå till netto (tro mig vi går bara dit för de är vår skolas granna) när vi väl va där tänkte jag köpa en rutten bonaqua för 10 kr, kommer till kassan med en bra lång kö bakom mig, ooch mitt kort funkar inte? hahaha jag är hundra på att där är åtminstone några hundra lappar, men nej funka inte och alla i kön står och kollar på mig som jag va ett svävande ufo, efter tre försök fick jag fiska upp lite kronor så jag kunde få springa ut från butiken, hahah. Inte nog med de så stod Amanda och Sara och skratta åt mig när detta inträffa.

Och nu är jag på något sinnessjukt humör så jag sitter här och sjunger till en massa svenne låtar och smider planer med Sandra, höhö. precis som de skulle vara något ovanligt?



lite suddig, men men..
en bild på mig i mitt hår iaf (:

Kommentarer
Postat av: Sara

aaw så duktiga vi är :)

2009-01-12 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0