nyårsafton!

Sista dagen av detta året, fy vad detta året har gått snabbt och de har hänt många roliga saker, men men..

Dagen började tidigt för min del, färga och klippte håret på Simon bla. Sen fick jag stressa iväg till Cassandra och glömde hälften av mina saker, där fixa vi oss och sen drog iväg till bussen mot lund där vi mötte Josefine och Gabbi. Sen rulla kvällen bara på, måste medge att bussresan till gunnesbo va den bästa på länge, hände hur mycket kul som helst under kvällen men de blir helt för mycket att sitta och skriva. Mötte Pontus och hans vänner där sen hade en riktigt lyckad nyår.

Hoppas ni andra har haft en lika trevlig kväll som jag, för min kunde inte bli mer lyckad!
vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0