mitt 2008

De har hänt en väldans massa detta året, tänkte berätta lite för er (:

jag flytta till min käre pappa och till Svedala


Kort efter shoppa vi en bebis hund, lilla Tvinda<3


jag börja frisör linjen med Sandra i danmark


       mina berömda "snajlor"       Celina en dansk vän      dom servera öl en varm sommar dag

Kan säga att jag älska verkligen skolan i dk ishöj, helt underbar


Jag börja jobba på BK, haha. Sluta även under årets gång, tur va!



Jag va och såg Bon Jovi i dk med mamma och moster


Richie Sambora va bra som fan, även snygg som fan (:


Jag och Markus gick ut och åt på jensen's för vi då varit tillsammans
sen sommaren 06, och hade en trevlig kväll.


Min bror tog studenten och eftersom vår släkt har sån fantasi
fixa dom till vår framsida med en massa saker som matchar Tommys utbildning.


min älskade mobil blev stulen
två gånger under året, investera likadan
alla gånger, älska den!


Jag åkte till Tylösand med Linnea & co, de bästa jag gjort detta året,
saknar faktiskt Johan som jag träffa där, & lite dom andra trevliga typerna också
helt underbar vecka, önska jag kunde spola tillbaks tiden!
ursäkta bilden, jag ser ut som en kråka, vilket jag tyvärr gjorde hela denna resan!


Jag har varit i Ayia Napa under September månad.


Vi åkte dit med pappas Cykleurope


& jag hade de väldigt trevligt (:


Vi åkte till Hilton i dk och festade natten lång


Det va väldigt trevligt  kan ni tro (:


Det har hänt väldigt mycket mer men finns inte bilder på allt eller ork att skriva mer,
jag har iaf haft ett bra 2008 (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0