kallt kaaallt

Fyy vad de är kallt ute, jag vill inte ens gå ut till bilen för att hämta mina skor. Gick ner till byn och hyrde film med Pappa och Markus för en stund sen och då va de -12 grader och vi alla såg ut som vi skulle åka till Antarktiskt och ändå så frös jag som en gris.

Just nu sitter jag också och funderar på hur mitt nya år kommer bli, fyfan vad bra de ska bli! Jag ska iaf inte låta någon sätta sig på mig, usch nej de kommer ingen lyckas med. Och jag ska börja jobba snart och plugga lite mer än jag brukar (hör du fröken Jörgensen ;D) hur ska jag räcka till med allt jag planerar. äsch de är klart jag klarar detta!




Me, myself and I

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi:$ detsamma ! (L)

2009-01-06 @ 00:47:29
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Amanda Jörgensen

haha ! du det ska jag med :) alltså jag lovar, ska bli ett sånt jävla stud.

2009-01-06 @ 16:41:09
Postat av: Anonym

hha ja fyfan, jag sitter här och känner ångest över dom läsloggarna! jag HATAR dom!

2009-01-06 @ 16:51:12
URL: http://bergeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0