7 januari

Jaja inatt sov jag hos Johanna då kolla vi på en hyfsat bra film som hette Twilight tror jag, som decka vi båda vid ett tiden. Och idag kanske jag får tillbaks min gamla telefon, åh hoppas hoppas (:

Sitter hemma hos mamma nu iaf, ska snart äta lite tårta för Jonas (mammas sambo) fyller år idag. Grattis till dig ((: Lyssnar på lite gammal musik och kollar på en massa gamla bilder på mig och mina kära vänner, fyfan som man ser ut på vissa bilder, såg jag verkligen ut så, haha?

lite minne tjejer!
vilka tider vi hade, ge mig dom igen.

   
   
   
  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Twilight filmen är superbra.

Fast böckerna är bäst! haha :)

2009-01-07 @ 21:54:56
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0