5 januari

Åh vaknade precis, dumma jag har vänt på dygnet helt och hållet. Jag får nog börja rätta till de innan skolan början den 12e.. så de inte blir som dom sista veckorna innan lovet.

jaja, nu har jag tagit ett stort steg och köpt mörk hårfärg, undrar bara när ska våga sätta i de, tänk så passar jag inte ens i de? haha, då kommer de blir skit svårt att få tillbaks samma blonda färg som jag har nu.
ååh hur ska jag göra?


2005 hade jag ju svart hår, men ska inte ha de nu,
satsar nog på ljusbrunt denna gång, plus att mitt hår är betydligt längre nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna



Tävlingen är avgjord!



Kolla om du är vinnaren! Har du blivit utvald är du länkad i en vecka framöver, om inte: Prova igen denna vecka!

Länklistan ligger till vänster om inläggen!



Det är självklart en ny tävling den här veckan, med samma regler som förra veckan,



Komentera ett inlägg så är du med i utlottningen om att bli länkad i en vecka på bloggen.



Komenterar du fler inlägg har du större chans att vinna!

/Linnea och Hanna



Här kan du klicka för att komma till bloggen: http://oskyldiga.blogg.se

2009-01-05 @ 21:33:01
URL: http://oskyldiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0