21 januari

kanske dags att börja lägga in lite inlägg igen, skrev inte ett piss på hela gårdagen, det va en helt förfärlig dag ska jag säg, allt va upp och ner. Men under dagens gång har de mesta blivit frid och fröjd.

Skolan idag vid nio tiden, hade sjukligt ont i ryggen så hann inte mer än dit förrän jag fick åka till vårdcentralen och kolla hur illa det va med min rygg, sägs nu att jag fått någon ryggskada och att dom inte vet hur länge jag kommer va så ont. Sen blev de en round till Skurup och hämta våra nya skolkläder, wiho.

Kom nyss upp från två timmars lång bad tillsammans med mitt lilla hjärta, så nu ser vi ut som två russin, riktigt mysigt 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0