19 januari

Kom nyss hem efter en timmes körning med pappa, går bara bättre och bättre faktiskt :D Körde runt och letade efter ett bröd som är svin gott från subway, haha (?) hela Svedala verkar tycka de eftersom de är slut överallt, Amanda samtycker (a) till slut hitta vi en förpackning.

I slutet av Februari väntar två underbara veckor, Egyyyyypten! och så är de bara, de är liksom spikat!
Jag och fyra underbara tjej kompisar, läängtar som fan! Vi kommer leva som kungar där nere :D

(jag sen sommaren -08 hemma i sverige faktiskt)



älskar allt allt allt, jag har dom bästa vännerna tack för ni finns! LOVE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På Malmöfestivalen? Nej det tror jag inte.. var aldrig där med honom. Hur känner du honom?

2009-01-19 @ 21:10:35
Postat av: Amanda Jörgensen

jaa, dom var slut på netto, men mamma ska handla dom på ica imorgon.

2009-01-19 @ 22:23:51
Postat av: Jeezy

ohhh Jaaa vi kommer haa sååå kul!:D Assså ja vill nästan boka NU så man verkligen e 100% att vi SKA dit.. men de blir ju billigare om man vääntar (U)

2009-01-19 @ 22:51:37
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0