18 januari

Sov hos Johannis inatt vi gjorde ett försök att se hela twilight igen men lyckades inte denna gången heller, men men.. Vi satt även och planera får resa som vi ska göra i februari, lääängtar som fan. Och nu har jag nyss varit ute och kört med papi, fyfan snart körtkort baaby! Gick riktigt bra faktiskt.

Haha sitter och pratar med johannis på msn just nu, åhgud ni vill nog inte veta vad vi sitter och pratar om,
men garvar gör vi iaf.

Vid sju tiden ska jag gå och kolla på innebandy matchen med Amanda så får väl ta mig i kragen och fixa till mig lite innan dess, och nu har jag laddat upp med ett varmt bad med ljus och mys. hääärligt, älskar verkligen livet just nu nu nu!




LOVE!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0