16 januari

Sitter i skoan får logga ut om ca en timme, skönt som fan! 
ska direkt hem och trycka i mig så mycket mat jag lyckas med. 

Och jag har något fruktansvärt ont i min höft efter dagens sjukaste händelse. Som jag nämnde förut skulle jag ge tobbebobbe sex semlor, så imorse gick jag och hämta dom i kylen i matsalen, går sådär några meter SEN halkar jag mitt i matsalen och alla semlor hamnar upp och ner i lådan, hur faaan lyckas jag? och de va ju inte speciellt diskret utan jag typ låg ner på golvet och lådan va katastrof. Så de va bara till och styla till dom och förklara händelsen för lilla tobbe, hahah. helt sjukt hur man lyckas. 


Tobbe Bobbe blev super glad, hahah. 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jörgensen

jag vet varför du trilla, eftersom jag är så jävla klumpig och trillar och sånt alltid och eftersom du är med mig allid så har du också börjat göra det eftersom man blir som man umgås :)

2009-01-17 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0