15 januari igen

hemma från stan nu hemma hos mamma faktiskt, träffa Markus en sväng och shoppa ännu ett par skor, ska dock inte använda dom än tror jag. På vägen hem titta jag in hos min gamla barndomsvän, Amanda. Vi har inte träffats på drygt 2 år så det blev mycket snack på kort tid, men jävligt trevligt faktiskt. 

Kom hem till käre mamma och åt och så skrev hon på mina papper till mitt namnbyte. Så om några dagar kommer det väl bli godkänt skulle jag tro, kommer kännas konstigt minsann :P men men bedtime nu ska upp tidigt imorgon och skoja till det med Tobbie! 

Har även beställt tid hos frisören idag, mitt hår ser rätt dasigt ut :P
Godnattis


markus<3



Kommentarer
Postat av: Johanna

vaad ska du heta?:OO:P

2009-01-15 @ 23:51:25
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0