14 januari

Kanske dags med lite uppdatering från min sida? Yes. Har bara suttit och rå pluggar igår och under natten, fick minsann svårt att stiga upp imorse. Och jag väntar mig ännu en lång natt idag eftersom jag inte blivit klar med allt, men hoppas på att bli klar så snabbt som möjligt.

Eftersom jag satt och studera hela förmiddagen tyckte jag att jag förtjäna en liten shopping runda med Amanda idag, så fick bli en snabbis in till stan och köpa något trevligt. Hitta iaf två enkla tröjor, väl behövligt.

Nää nu har jag inte tid att sitta här mer, nu blir de intensiv studering 2-3 timmar.


Kommentarer
Postat av: Emma

De stämmer, vadå då? :)

2009-01-14 @ 18:21:42
URL: http://beem.blogg.se/
Postat av: Amanda Jörgensen

ja det var vi värda båda två.

2009-01-14 @ 19:13:42
Postat av: Emma

Jag antar att du också går där eller? :P

2009-01-14 @ 19:25:08
URL: http://beem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0