13 januari

hallåja kära läsare
Sitter i skolan ska snart ta mig i kragen och skriva mina läsloggar, och jag hatar dom! känns som dom aldrig kommer bli klara. tänkte jag kan skriva dom ikväll men NEJ då kommer de bara sluta med att jag sitter och äter och kollar på tv istället. 

Denna dagen har hittentills bara varit slapp logga in nio på skolan men har inte min första lektion förrän två? vilket jävla system vi har på denna skolan, fick även mitt nya schema och jag har tre lektioner som krockar med varandra på en vecka, så hur jag än gör så år jag frånvaro på en av dom lektionerna, typ tre timmar på en vecka. jaja får väl ta och ändra något på de ruttna schemat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0