12 januari och skolstart

Ja då va man tillbaks till skola igen, känns rätt bra faktiskt. Så nu är vi tillbaks på banan igen Amanda, Sara och jaaaag. Och nu är de hårdplugg som gäller för oss alla, men tobbebobbe är inte i skolan än vilket är rätt trist, brukar alltid gå in till han och gå lite på hans nerver. men men han kommer tillbaks rätt så snart så då blir de anda bullar. 

Jag har inte tagit några bilder på mitt hår än men jag gör de en dag när jag ser hyfsat normal ut, men ha inga stora förväntningar för de är mörkt och kort, haha. Sägs jag är lik en söt tjej i blekinge nu när jag har de såhär, aja. De är väl väldigt positivt. Ska snart börja planera min helg med mina kära vänner, är riktigt sugen på att åka någonstans och hitta på något och träffa lite nya folk osv :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0