torsdag 4 december

torsdag idag, jag och amanda tog de lugnt i skolan idag (då är allt som vanligt då), och jag hade klumpat till de för mig så jag hade tvättat min vinter jacka natten till idag så den var inte riktigt torr så jag fick ta min skinnjacka i detta oerhört kalla vädret (w).. Eftersom vi knappt har några lektioner under torsdagen så rulla vi ner till byn så amanda kunde köpa sitt jäkla godis. Sen på vägen mot skolan hitta vi de nya fiket som öppnat i lilla Svedala. och vet ni vad? dom har CHAILATTE så jag och amanda gick självklart in och tog en, den va precis lika god som espresso house :D Sen på kvällen gick vi och kolla på några töntars innebandy träning, katastrof att bara sitta där nu efter alla pinsamma saker jag lyckats ställa till med med en av spelarna, haha usch.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0