tisdag 16 december

buuuhu vakna kvart över sex i morse av en jävla jordbävning, låter sjukt men de är sant! Jag blev skit rädd och pappa springer upp från trappan och va ännu räddare haha.. Jag trodde jag hade gått och blivit knäpp eller något, men nej de va jordbävning. Så de höll på en liten stund och mina tavlor börja tillochmed skada, trodde jag skulle bajsa ner mig. Och de sägs att detta är de största sedan 1904 här i Sverige, de va 4.7 på richterskalan. Sen skickar jag sms till Amanda och frågar om de har skakat hos henne också för vi trodde först att de va ett plan som hade störtat eftersom vi bor precis vid sturup. Sen Amanda (smartast av alla) säger att hon trodde jorden skulle gå under! haha, du är så söt :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0