söndag 7 december

Då var de söndag igen och andra advent, kan faktiskt säga att jag tycker söndag är en av dom bästa dagarna, en riktigt slapp dag och de älskar jag :) Så idag ska jag bara ladda inför andra avenyn ikväll klockan åtta. Fast jag vet inte om jag ska iväg och kolla på Wallander vid nio hos min sötis :) får se hur de blir ikväll med allt. Igår kom mamma hem till mig och lämna ett halsband hon hade varit och köpt igår, super fint! tack så mycket. (jag vet att du läser min blogg mamma) Igår var jag också hos Rakel en stund på kvällen sen gick jag och mötte Amanda sen vidare hem till Patrik där Filip också höll till. Satt där och tog de lugnt och snacka lite skit fram till ett sen drog jag och Amanda hem som två yra höns, haha. Nä nu får jag väl hoppa i badet en sväng eftersom städerskan just kom in på mitt rum med dammsugaren (w) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0