söndag 14 december

Då va de härliga söndag igen, ser alltid fram efter söndagarna för då är de nya avsnitt av andra avenyn, höhö. Så de gäller att ladda hela dagen (:

Ja igår va jag då hos Patrik med Linnea och några andra typer. Kolla på fotbollen sen lite lugnt och trevligt (; tiden bara rulla iväg och helt plötsligt va klockan fem på morgonen, och Patrik och Johannes låg och halvsov i sängen och resten bara sprang runt, så vi började dra oss, efter en bit kom Henke och Ola (tror jag?) på att dom hade kvar snus och cykel hos Patrik så de va bara till och gå tillbaks igen. Fattar egentligen inte varöfr vi alla följde med men men, sen kom jag och Linnea hem till mig vid halv sju tiden, sten döda och hungriga som svin.
Men blev ingen mat utan somna direkt!
De va iaf en väldigt trevlig kväll kan ni tro (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0