onsdag 10 december

Nää men hallåja allihop
Hade 24 timmars igår, roligare än jag trodde. Vi skulle komma till skolan klockan sju på kvällen så kunde man stanna till sju på morogen så va de en massa spel och femkamp osv.. Ställde med i femkampen med Lina, Alexandra, Linda och Frida. Fyfan va bra de gick för oss, haha.. kan ju helt klart säga att vi vann singstar och gitarrhero.. Vid tolv tiden körde vi hem med Jennifer till i Skurup och åt och tog de lugnt några timmar fram, trevligt värre. Vid halv fyra la jag mig i soffan fast fick inte sova så mycket pga mina hostattacker. Och nu är jag precis hemkommen. Så nu är de städning på gång så som mitt grisiga rum ser ut, får väl börja bli van nu innan man flyttar hemifrån, woho!

uuhuh, jag har färgat mitt hår lite ljusare och klippt av en BRA bit, klokt som fan rebecca. Så nu ser jag ut som en liten barnrumpa mer än jag gjort förr höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0