lyckatlyckat

Sitter här med min hemmagjorda CHAILATTE =) ööööver gott! Jag har iaf haft en trevlig julafton, blev super nöjd med mina julklappar, fick en ny tv av pappsen en sån platt "storlek" 32, svart och fin. Den andra gick ju i golvet pga min klumphet så därför har jag haft en tjockis nu ett bra tag, men den blev utbytt ikväll. Sen fick jag en adidas tröja som jag önskat mig, höhö, och lite underkläder och pengar and shit. Sen hade jag ju jul med mamma igår också, men skriver ett inlägg senare om allt jag fick. Fick även också den här filmen som jag faktiskt önskat mig (tro de eller ej) som jag ska lägga mig och kolla på nu med min kära Armani =) 


hahah jag vet, jag är töntig.





Kommentarer
Postat av: emily

den fick min son också o den var skitskoj...kram

2008-12-26 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0