lovecomesagain

Jaa då va det näst sista dagen av detta året, det har verklign varit ett upp och ner år, fast det har hänt flest positiva saker såklart (: och nästa år kommer helt klart bli bättre.

idag va det upp tidigt och åka in till malmö och fixa en massa saker inför nyår, klockan ett gick jag och mötte Tove för vi skulle fixa naglarna hemma hos Jessica, riktigt goa tjejer är ni (: och jag blev super nöjd med mina naglar. Man är lite ovan i början så man känner sig som ett handikapp. Jag blev akut toa nödig när jag skulle hämta min jacka från kemtvätten idag så jag fick springa in på SF bio, men heeeerregud vilket projekt det va att knäppa upp jeansen, va nära att du ut och fråga den 100 meters långa kön om någon kunde hjälpa mig, haha. Men lyckades till slut.

När jag kom hem blev det lite pizza på intermezzo med Andreas, trevligt trevligt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0