lördag 20 december

gårdagen blev inte alls som planerat så jag tänker inte uttrycka mig vad jag gjorde istället, men jag hade väldigt trevligt ändå. Idag fick jag gå upp i tid eftersom jag och mamma ska åka och shoppa lite och lämna in min svinga jacka, ser inte fram emot hur mina utekvällar kommer se ut en vecka fram eftersom jag bara kommer ha skinjacka.
Ikväll ska jag kanske ut med Tala, min ängel! Får se var kvällen tar en (:

Sitter inne på min gamla data hos mamma,
lite gamla bilder får man väl bjuda på (: höhö, skratta nt

2007


2006, vill ha tillbaks den kroppen, tack!


2005, hahaha sån tönt

HAHA skratta inte!

              

Kommentarer
Postat av: andrea

ät lite kvinna då lovar ja dig att du får tillbaka den=) PUsss miss youu:)

2008-12-29 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0