hot n' cold

Efter skolan kom Markus hit en stund va meningen att vi skulle kolla på film och prata lite om allt, men jag hann typ säga hej sen somna jag så han fick underhålla sig själv under dom timmarna. Vakna till när min oerhört glada pappa kom hem och skulle kramas och fjanta sig som vanligt med mig och Markus. Sen fick jag ett sug av vaniljyoggi och kanel så jag fick dra ner Markus till ica och på vägen träffa vi på kära Sara och Timmy som också skulle ner till byn men till slut så jag fick köpt de, verkligen sjukt gott med vanligyoggi med kanel på! Det borde ni testa, de låter rätt snuskigt men de är super gott (:

(måste tillägga att de är Amandas idé med vaniljyoggi och kanel,
jag tyckte själv de va grisit för nån dag sen, men men (; )




jag och Markus för längesen, haha (tur de)

Kommentarer
Postat av: Amanda Jörgensen

och tro inte att det är hennes idé, utan miiiin. hon tyckte jag var skit äcklig och sånt igår när jag åt det, men nejnej. nu äter hon det hela tiden.

2008-12-16 @ 22:57:38
Postat av: Tylesand the girl ..

[email protected] min nya msn, ge INTE den till någon! <3 vi SKA träffas imorgon gumman (onsdag) <3 ge INTE min msn till någon! / L

2008-12-17 @ 02:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0