JULAFTON höhö

Ja nu har en del saker fixat sig lite så nu är jag redo att komma tillbaks,
trodde inte de skulle bli förrän nästa år, men men.

JULAFTON idag! även fast de inte är någon snö känner man lite julstämning (: Jag har nyss varit nere och solat (låter konstigt) kände att jag behövde lite färg nu, och en annan liten jävel åkte till Thailand imorse i TRE veckor, riktigt avundsjuk på han. Ska försökta bli lika brun som han dessa veckorna, även om jag aldrig kommer lyckas med ändå (: Och nu ska jag gå och duscha och fixa mig sen ska vi rulla iväg till kattas föräldrar och fira jul med tjocka släkten.

Ha de trevlig kväll (:
/ rebecca



Riktigt skön låt (: älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0