hallåja shoppman här

Vid ett tiden idag skulle jag och Amanda fara in till Malmö och gå i affärer, så sätter vi oss i bussen så Amanda bara "kan vi inte åka till Trelleborg och handla istället?" så ja, de vara bara till och åka in till Malmö och byta buss till Trelleborg, så kommer de en buss som det står "Trelleborg via Anderslöv" så vi tyckte de lät bra och hoppa på den bussen. Vilket vi inte visste va att den tog ju mer än en timme, så vi somna ju nästan på vägen till Trelleborg. Sen va de in på valen och börja shoppi shoppi :) Kan säga att jag kan verkligen inte sluta handla kläder det är de bästa jag vet! Så idag har jag handlat hem lite tröjor, bilder kommer senare. Sen blev de en chailatte på espresso house, mums! Så ja, tack för en ännu en härlig shopping dag Amanda<3 

Måste också tillägga att jag ännu en gång hittat en över sexig gamling på valen idag. Börjar fan bli rädd för mig själv.



Kommentarer
Postat av: Amanda Jörgensen

hahaha, du hittar sexbombar överallt och man ska kanske tillägga att det inte är i din egen ålder. :D:D

2008-12-08 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0