fredag 26 december

Julrea idag och jag är sten död efter en hel dag på stan, blev väldigt besviken på julrean, jag hittade verkligen inget speciellt, jag kom hem med ett par örhänge och pappa blev helt chockad och trodde jag hade blivit sjuk eftersom jag inte kom hem med såhär 30 påsar som vanligt. Va mest intresserad av att försöka byta min läskiga bh som jag fick i julklapp, den va tydligen svår att lämna tillbaks eftersom det va en sån gelé bh som man fäste med "klister", väldigt speciell bh kan man säga. Så jag och Amanda åkte ut till mobilia och gjorde ett försök. Vi lyckades först inte sen hitta tjejen i kassan upp oss så fick jag gå tillbaks och lämna den, super gulligt! :D Så nu kom jag nyss hem med en väldans huvudverk, får bli en sovstund nu! c-ya (: 



Bild sen ayia napa sep-08

Kommentarer
Postat av: Anonym

I fix I fix =) haha !

2008-12-26 @ 23:30:57
URL: http://crooneman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0