fredag 12 december

tog de lugnt ikväll, Linnea kom hit och kolla på idol. Slog vad med min bror vem som skulle vinna idol, så trodde jag att Kevin skulle vinna vilket han också trodde så jag fick ju ge mig och låtsas heja på Alice. Och vann Kevin skulle min lillebror ha en parfym av mig, och vem vinner? Kevin såklart som jag sa. Så nu är jag skyldig min bror en parfym fast jag egentligen heja på Kevin! haha. Visst Kevin va en värdig vinnare och han är jätte duktig, men eftersom vi redan sett han i melodifestivalen så känner jag att vi redan sett saker ifrån han, så de låg något i att Alice hellre skulle vinna. jaja, Kevin va värd de ändå. Men iaf, vid elva drog vi till lussecupen i innebandy, träffa Henke och Amanda där och några andra typer. Trodde att Patrik och dom skulle vinna mot slutet men självklart gjorde dom muskelbögarna två mål dom tre sista minuterna. Men men ni va duktiga ändå :)




Kevin vinnare idol 2008

Kommentarer
Postat av: Amanda Jörgensen

ni träffa mig mig mig :D:D

2008-12-14 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0