då har man fredag i blodet igen!

Nämen tjallåja
då är de fredag och jag har inte planerat exakt vad jag ska göra, har lite alternativ att välja mellan.
1. dra till Buddha
2. dra till lussecupen och kolla innebandy till tre inatt
3. sitta hemma och löka med pappa

får ser var kvällen tar en, kom hem från skolan för en timme sen så känner mig rätt trött, satt kvar på tobbes rum och snacka lite allvar med han, han snacka med mig om hur oerhört farligt rökning är och hur egoistiskt de är att röka och bla bla. men visst jag lyssna på han,han är en väldigt trevlig prick :D

men vi höööörs snart igen (((:

rebecca

Kommentarer
Postat av: fridhas

Haha tobbes låt "fredagsblod"

2008-12-13 @ 11:52:49
URL: http://fridhas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0