blä

Sitter här och kollar runt lite på datan, så hitta jag en massa bilder på en kille som jag va stört kär i när jag sluta nian, jag tyckte verkligen han va riktigt vacker och han hade allt positivt man kunde önska sig, och även efter han och jag slutade träffas tyckte jag han såg ruskig bra ut. Men herre min skapare vad de har vänt, sitter mest och tänker på hur det kan ha gått så snett på så kort tid? Han hade jag ju inte ens tänt på i dagens läge, haha.

Den som fattar vem jag menar kan ju kolla på en nu och då bild på den jäveln (((;
eller bara skriva en gissning så får ni veta, höhö.

Kommentarer
Postat av: Amanda Jörgensen

men åh ! han kan ta sin flickvän till hora & dra någonstans.

2008-12-31 @ 14:30:22
Postat av: Rebecca

hahah ja du fatta direkt vem jag mena :P

2008-12-31 @ 14:44:31
URL: http://bergeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0